onsdag 18. februar 2009

Det vakre ved Mali

Eg har nettopp vore i Mali. Eg var der ikkje meir enn ei veke, men det var nok til å sitte igjen med ein mengde inntrykk. Nokre bilete tok eg også! Mali er varmt, det er tørt, der er mykje støv, uferdige hus overalt, søppel overalt, men likevel så vakkert og så eksotisk og annleis enn gamle Noreg.

Som ein programleiar i Travel Chanel sa om Noreg (etter å ha sett resten av verda, omtrent): "Your cities and country are well organized, but where is the spice?" Litt sånn følest det etter ei slik reise. Norge er veldig bra og skikkelig og eg trur ikkje eg vil bu nokon annan stad, men det finst meir krydder der ute...


Eg elskar sykkelmotiv...





Utsnitt frå ein fulanerlandsby, Doma, som vi besøkte.



Alltid velkledde kvinner!



Syden-blomar strødd rundt omkring...


4 kommentarer:

Marie sa...

Så fint sykkelbilete! Gler meg til å høyre meir om turen!

paula sa...

nydelige bilder Kirsten!
Jeg gleder meg også til å høre mer om turen!

Vibeke sa...

NYDELIGE bilder, helt fantastiske farger på de 2 nederste- ME LIKE!:O)

Gleder meg til fortsettelsen....

Vibeke

Vibeke sa...

Ååååå, du kan glede deg til å besøke Snella - HERLIG!
Gleder meg til å se hva du kommer hjem med, regner med at jeg får se :o)

Vibeke