onsdag 3. februar 2010

Ein dobb her og ein dobb der..


Eg har starta produksjon av øyredobbar og kan no legge det til sortimentet til "Skaparglede"!
Her om dagen besøkte eg "Perlehuset" (også "Knappehuset") og leita i gjennom mengder av materiale for å finne det perfekte. Det tok sjølvsagt tid, for her er det mykje å velje mellom.

Her er eit lite utval av produksjonen. Vil du ha eit par?



Kvite blomar.


Fest-dobben.


Svart og mystisk..


Eg måtte prøve meg på fingerpynt og.


Vareutvalet.


4 kommentarer:

pauline sa...

så fine! du er jammen kreativ! tenker du starte selge? for jeg er veldig interessert... :)

Ragnhild sa...

Veldig, veldig fine! Og fine blog me. Håper alt står bra til der sør. Hels mannen!

Solveig sa...

Å så fine! Kanskje eg også skal bruke knappane mine til noko nyttig...

Vibeke sa...

så fine ting,
flink du :)

fin onsdag til deg,
vibeke