onsdag 4. mai 2011

Mmmmm...


Eg har lenge leita etter den perfekte oppskrifta på brownie. Du veit, den som gjer kaka seig og har eit hint av karamell? Eg har funne den!

For litt sidan kjøpte eg ei ny kokebok - The Hummingbird Bakery - Kokeboken, og brownieoppskrifta her er fantastisk! Eg vil ikkje legge ut oppskrifta her, men anbefalar alle å kjøpe boka i staden.

Eg kan også anbefale havre- og rosinkjeksa og ei kake samansatt av brownie, ostekake og bringebærkrem...

Det blå (eller grønne) stettfatet på det øvste bilete er forresten heimlaga. Du kan lese om verkstaden som eg og systera mi hadde ein sommar ei tid tilbake.

I love cake and I love my new "Hummingbird Bakery Cookbook"!

1 kommentar:

Vibeke sa...

koselig med kommentar fra deg :)

det er jammen meg godt at jeg nettopp har vært på cafè og spist deilig gulrotkake for her inne hos deg var det lett å bli kakesugen...nam...
sto og kikket på den kokeboken du nevner for ikke så lenge siden, var veldig fristet til å kjøpe den og nå ble fikk jeg enda mere lyst.

ønsker deg en fin helg,
klem